Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. mai 2023

Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?

Standard Books programmist saadetavad e-arved sisaldavad automaatselt ka viitenumbrit. Kui saadad e-arveid, siis mõnel erandjuhul (näiteks: Teliale), siis viitenumbrit e-arvega ei nõuta.
Kui saadad e-arveid kliendile, kes arvel viitenumbrit ei vaja, siis toimi järgnevalt:

1. ava Müügiarvete moodulis register Kontaktid ja leia kliendi Kontakti kaart, kellele e-arvet saadad;
2. Kontakti kaardi vahelehel “Ettevõte” vajuta “Reg.nr. 2” lahtris tühik (siin väljal ei tohi viitenumbrit ega midagi muud);
3. salvesta Kontakti kaart.

Kui järgmine kord saadad e-arveid sellele kliendile, siis viitenumbrit kaasa ei lähe.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi