Uuendatud 18. juuni 2025
Miks kontakti kaardil on märgitud Hetkeseis Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
Hetkeseis Äriregistris seisu uuendatakse koos RIK (Äriregistri) päringuga. Kui seda päringut kordagi kasutatud pole, siis on vaikimisi kõikidel käsitsi sisestatud Kontaktidel “Hetkeseis Äriregistris = Teadmata”.
Hetkeseisu saad muuta, kui vajutad kontakti kaardil nupule “Uuenda Andmeid” ja avanenud aruandes vajutad “Uuenda andmeid” või “Uuenda hetkeseisu“.
Kui soovid uuendada kõikide kontaktide hetkeseise korraga, siis kasuta moodulis Müügiarved > Funktsioonid > Hooldused > “Uuenda kontaktide andmeid Äriregistrist“.
Vali määramisknas need valikud, mis andmeid soovid kontakti kaardil uuendada.
Vajuta Käivita.
Hoolduse käivitamisel uuendatakse kontaktide kaardid, mis ei ole Suletud, on märgitud “Klient” või “Tarnija” linnuke, Käibemaksutsoon=Eesti ja on täidetud “Reg.nr. 1” väli.
Kontakti kaardi (vahelehel “Ettevõte”) muudetakse samal ajal “Hetkeseis Äriregistris”:
Teadmata / Registrisse kantud (R) / Likvideerimisel (L) / Pankrotis (N)
Kui Standard Books ei saa Äriregistrist ettevõtte kohta vastust (näiteks, ettevõte on märgitud Kustutatud), siis muudetakse Booksis kontakti kaardil “Hetkeseis Äriregistris = Teadmata”.