Tehnika mooduli seadistusi “Jagatavad registrid” ja “Jagatavad seadistused” kasutatakse siis kui samas andmebaasis on kõigil ettevõtetel ühine baasinfo, näiteks kliendid või artiklid. Siis ei ole vajadust igas ettevõttes samu andmeid uuesti sisestada. Soovitame seda seadistada ainult uue andmebaasi loomisel.
Näiteks, võid jagada Kontaktide registrit, kui kasutada teistes ettevõtetes samade klientide andmeid. See tähendab, et kõikides ettevõtetes on näha samad Kontaktid (kliendid/tarnijad). Näiteks, kui sisestad uue kliendi andmed ettevõttesse A, siis on selle kliendi andmed nähatavad ja kasutatavad kohe teistes ettevõtetes samuti.
Arvesta, et sul ei ole võimalik üksikuid kontakte eraldi kasutada erinevates ettevõtetes. Siiski, sul on võimalik määrata, et soovid näiteks neljas ettevõttes kasutada sama kontaktide registrit, kuid viiendas kasutad teistest erinevat Kontaktide registrit.
Kui kasutad Globaalsete kasutajate funktsiooni (Tehnika moodul – register Globaalsed kasutajad), siis võid jagada Kasutajagruppide seadistust, et samad kasutajagrupid oleksid näha kõikides ettevõtetes.
NB! Oluline teada:
* Kui otsustad jagada kindla ettevõtte registrit (täidad veeru “Ettevõttes“), siis hakatakse jagama selle ettevõtte olemasolevaid andmeid teiste ettevõtetega. Arvesta, et kui teistes ettevõtetes oli jagatavas registris mingid andmed, siis need ei ole peale jagamist enam kasutatavad.
Kui siiski soovid teises ettevõttes olnud registri andmeid tulevikus kasutada, siis pead need andmed enne “Jagatud registrid” seadistuse kasutuselevõtmist eksportima programmist välja, ning importima tagasi peale seadistuse aktiveerimist. Andmeid saad eksportida Integratsiooni moodulist: Funktsioonid – Ekspordid – Baasregistrid.
* Kui oled jagamist kasutanud ja soovid Jagatud registrite funktsiooni kasutamist lõpetada, siis ära lihtsalt kustuta seadistuse ridu. Loe täpsemalt, kuidas pead toimima SIIT (ingl. k) või pöördu abi saamiseks Excellenti konsultandi poole.
Seadistuse “Jagatavad registrid” kasutamine: