Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Veel Hooldusteenindusest> Milleks saab kasutada Hooldusteeninduse moodulit?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. oktoober 2024

Milleks saab kasutada Hooldusteeninduse moodulit?

Hooldusteeninduse moodul on mõeldud kasutamiseks firmades, mis pakuvad toodete müügijärgset hooldust ning vajavad sellise teenuse korraldamiseks efektiivset lahendust.

Iga parandustöö registreeritakse eraldi kaardil Teenindustellimuste registris. Firmades, kus tooteid nii müüakse kui ka parandatakse, määratakse toodetele automaatselt ka garantiiaeg. Töö teostajatele esitatakse instruktsioonid Töökäskude registris ning tehtud tööd ja kasutatud varuosad registreeritakse Töölehtede registris. See register on integreeritud Lao mooduliga, sest Töölehe kinnitamisel võetakse kasutatud Artiklid laost maha ja koostatakse vajadusel kulukanded Finantsi. Kui vajalikke varuosi hetkel laos ei ole, saad koostada vastavad Ostutellimused.
Arved parandustööde kohta koostatakse Müügiarvete moodulisse, kus neid käsitletakse nagu teisigi Müügiarveid.

Vaata näiteid siit: hansamanuals.com


Lisaks on veebipõhises Tööleheveebis tehnikute tööd võimalik korraldada kliendi seadme juures kohapeal. Töölehel fikseeritakse remondiks kasutatud varuosad ja tehniku tegevused. Loe Tööleheveebi lahendusest SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi

Lahendused on vaid paari kliki kaugusel – üle 2100 vastuse ühes kohas

17. september 2025

Meie kasutajatoe KKK-s… Loe edasi

Miks on automatiseerimine oluline? 4 viisi kuidas seda teha Standard Booksis. 

16. september 2025

Automatiseerimine ei tähenda ainult… Loe edasi