Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Veel Hooldusteenindusest> Milleks saab kasutada Hooldusteeninduse moodulit?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 21. detsember 2016

Milleks saab kasutada Hooldusteeninduse moodulit?

Hooldusteeninduse moodul on mõeldud kasutamiseks firmades, mis pakuvad toodete müügijärgset hooldust ning vajavad sellise teenuse korraldamiseks efektiivset lahendust.

Iga parandustöö registreeritakse eraldi kaardil Teenindustellimuste registris. Firmades, kus tooteid nii müüakse kui ka parandatakse, määratakse toodetele automaatselt ka garantiiaeg. Töö teostajatele esitatakse instruktsioonid Töökäskude registris ning tehtud tööd ja kasutatud varuosad registreeritakse Töölehtede registris. See register on integreeritud Lao mooduliga, sest Töölehe kinnitamisel võetakse kasutatud Artiklid laost maha ja koostatakse vajadusel kulukanded Finantsi. Kui vajalikke varuosi hetkel laos ei ole, saad koostada vastavad Ostutellimused.
Arved parandustööde kohta koostatakse Müügiarvete moodulisse, kus neid käsitletakse nagu teisigi Müügiarveid.

Vaata näiteid siit: hansamanuals.com

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

OKTOOBRI NIPINURK – Kaardimakse tasumise kajastamine, e-arvete operaatorid, väikevahendite sisestamine jpm.

02. oktoober 2024

OKTOOBRI NIPID Kuidas… Loe edasi

Kasvata oma ettevõtte müüki muutuvas majanduses!

24. september 2024

Viimastel aastatel on majandus teinud… Loe edasi

Digitaalne liides, mis teeb sinu eest ära kõige rutiinsema osa tööst!

23. september 2024

Raamatupidaja töö on tänapäeval palju… Loe edasi