Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 21. detsember 2016
Milleks saab kasutada Hooldusteeninduse moodulit?
Hooldusteeninduse moodul on mõeldud kasutamiseks firmades, mis pakuvad toodete müügijärgset hooldust ning vajavad sellise teenuse korraldamiseks efektiivset lahendust.
Iga parandustöö registreeritakse eraldi kaardil Teenindustellimuste registris. Firmades, kus tooteid nii müüakse kui ka parandatakse, määratakse toodetele automaatselt ka garantiiaeg. Töö teostajatele esitatakse instruktsioonid Töökäskude registris ning tehtud tööd ja kasutatud varuosad registreeritakse Töölehtede registris. See register on integreeritud Lao mooduliga, sest Töölehe kinnitamisel võetakse kasutatud Artiklid laost maha ja koostatakse vajadusel kulukanded Finantsi. Kui vajalikke varuosi hetkel laos ei ole, saad koostada vastavad Ostutellimused.
Arved parandustööde kohta koostatakse Müügiarvete moodulisse, kus neid käsitletakse nagu teisigi Müügiarveid.
Vaata näiteid siit: hansamanuals.com
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
APRILLI NIPINURK – kliendiklassifikaatorid, varjatud rida müügiarvele, automaatlausendite ja arvutusvalemite seadistamine jpm
17. aprill 2024
APRILLI NIPID Mis… Loe edasi