Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 22. november 2022

Aruanne “Kliendi hetkeseis”

Kontakti kaardi ja müügiarve kaardi peal on operatsioonide(“ratta“) menüü all valik Kliendi hetkeseisu aruanne. Aruanne võtab kokku kliendi ajaloo, sh arvete, tellimuste, pakkumiste, tegevuste ja muu infoga. Aruande sisu ehk, milliseid dokumente aruandes näha on, saad seadistada Kliendihalduse moodulis seadistusega “Info Kliendi hetkeseisu aruandes“.

Kontakti ja arve kaardilt avaneb aruanne määramisaknata, mistõttu vaikimis on avatava aruande perioodiks “Aruannete perioodid” seadistuse esimene rida (Üldises moodulis).
Klientide hetkeseis” aruanne asub ka Müügiarvete moodulis aruannete nimekirjas. Sealt avades saad aruande määranguid valida, kuigi viimati laekunud arvete arv on fikseeritud 5.

Vaata kliendi hetkeseisu aruande kasutamise kohta VIDEOT

Tarnija hetkeseisu” valiku kohta loe SIIT

 

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi