Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Kontaktid> Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?

Mõnikord võib tekkida olukord, kus kliendi või tarnija kontaktisiku andmed on sisestatud ekslikult valesse lahtrisse või on kasutatud kontakti kaardi välju teisel eesmärgil. Näiteks, ametinimetus on sisestatud varem Osakonna lahtrisse.

Osade väljade puhul on võimalik andmed automaatselt kõikidel kontaktide kaartidel ümber tõsta ja sellega andmeid korrastada. Selleks saad kasutada Kliendihalduse mooduli hooldusfunktsiooni “Uuenda kontaktisikute infot”. Hoolduse käivitamise aknas saad määrata mis lahtrist info võetakse ja kuhu tõstetakse.

NB! Enne hoolduse käivitamist tee andmetest varukoopia.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Tööprotsesside automatiseerimine Standard Booksis – juhend, mis säästab aega ja vähendab vigu

17. september 2025

Paljud raamatupidajad teevad aastaid… Loe edasi

Lahendused on vaid paari kliki kaugusel – üle 2100 vastuse ühes kohas

17. september 2025

Meie kasutajatoe KKK-s… Loe edasi

Miks on automatiseerimine oluline? 4 viisi kuidas seda teha Standard Booksis. 

16. september 2025

Automatiseerimine ei tähenda ainult… Loe edasi