Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Veel Hooldusteenindusest> Kuidas Hooldusteeninduse moodulis koostada arvet parandustööde eest?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. mai 2022

Kuidas Hooldusteeninduse moodulis koostada arvet parandustööde eest?

Kui kõik teatud tööga seonduvad Töölehed on kinnitatud loetakse parandustööd lõpetatuks. Nüüd on vaja veel esitada arve (kui Kliendil tuleb tehtud tööde eest tasuda) ning parandatud toode Kliendile tagastada. Arve koostamiseks ava Teenindustellimuse kaart ning vali Koosta menüüst käsklus “Koosta arve“.

Nüüd võid arve kinnitada ning välja trükkida nagu tavaliselt. Kui selgub, et remondi lõpetamiseks on vaja teostada veel teatud töid, võib Teenindustellimusel kasutada käsklust “Koosta arve” uuesti peale seda, kui ka need tööd on lõpetatud. Uuel arvel kajastuvad vaid need lisatööd mis kajastatud uuel Töölehekandel.

Koondarve koostamise kohta saad täpsemalt lugeda siit (lk 98): PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Majanduse ilmaennustus – kas äike või päike?

14. juuni 2024

Eesti majanduse hetkeolukorrast ja tulevikuväljavaadetest… Loe edasi

Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!

11. juuni 2024

Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi

Muuda tootmis- ja müügiprotsessid tarkvara abil sujuvaks.

07. juuni 2024

Kiiresti muutuvas ärimaailmas on ettevõtete… Loe edasi