Leia kiirelt!

Kuidas täidetakse “Tuntud seerianumbrite” registrit Hooldusteeninduse moodulis?Uuendatud 26. mai 2022

Registris Tuntud seerianumbrid on eraldi kaart iga firma poolt müüdud ja/või parandatud seerianumbriga Artikli kohta. Siin talletatakse ka informatsioon iga müüdud seerianumbriga Artikli garantiiaja kohta. Seadmed on seotud kindla kliendiga (Kontaktiga).

Tuntud seerianumbrite registrisse kaardi sisestamiseks on 3 alljärgnevat moodust:

  1. Seerianumbriga artikli müümisel lisatakse see artikkel automaatselt Tuntud seerianumbrite registrisse uue kaardina. Seda tehakse müügiarve kinnitamisel ja arve kaardil peab olema märgitud „Uuenda ladu“ valik.
    Antud variandi kasutamiseks peab olema tehtud Logistika mooduli seadistuses Laoseadistused valik „Uuenda tuntud seerianumbrite registrit“.
    Kui ettevõttes on kasutusel protsess Tellimus > Lähetus > Arve, siis sel juhul automaatselt Tuntud seerianumbri ehk seadme kaarti arve kinnitamisel ei koostata.
  2. Kaarte saad sisestada otse “Tuntud seerianumbrid” registrisse, valides registris Koosta menüüst > Uus tuntud seerianumber.
  3. Tuntud seerianumbrite registrisse saad andmeid importida failist, näiteks Excelis ettevalmistatud nimekiri.

 

KÄSITSI SISESTAMINE

Registri avamiseks vali Hooldusteeninduse/Müügiteeninduse moodulis register “Tuntud seerianumbrid”. Avaneb sirvi aken, milles näed juba sisestatud kaarte.

PÄIS

Artikkel – Seadme artikli koodi väli, Ctrl-Enter valikuga saab valida artiklikoodi Artiklite registrist.

Seerianr. – Seadme seerianumbri väli. Väljale tuleb sisestada seadme seerianumber ehk seadme unikaalne tunnus. Iga Artiklikoodi ja Seerianumbri kombinatsiooni kohta saad antud registrisse sisestada vaid ühe kaardi.

Nimetus – Artikli nimetuse väli. Kui Artikkel väljale valitakse artiklikood Artiklite registrist, siis täitub nimetuse väljal automaatselt Artikli nimetus. Väljale saad sisestada Artikli nimetuse ka käsitsi või muuta olemasolevat nimetust.

Klient – Kliendikoodi väli, Ctrl+Enter valikuga avaneb Kontaktide register. Väljale tuleb määrata kliendikood, kellele seade kuulub.

Nimi – Kliendi nime väli. Väli täitub automaatselt, kui väljale Klient on kliendikood valitud.

ÜLDINE VAHELEHT

Müüdud – seadme müügi kuupäeva väli. Ctrl-Enter valikuga avaneb kalender ja saab määrata müügikuupäeva või sisestada müügikuupäeva käsitsi. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Tuntud seerianumbri kaardiga, siis täitub väli kaardi koostamisel automaatselt ja müügi kuupäev on Arve kuupäev.

Garantii lõpp – garantiiaja lõppemise kuupäeva väli. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Tuntud seerianumbri kaardiga, arvutatakse antud kuupäev Arve kuupäeva ja müüdud seadme artiklikaardi Retsepti vahelehele määratud Garantiikuude arvu alusel.

Kui kasutad antud seerianumbrit Teenindustellimusel, mille kuupäev on varasem Garantii lõpu kuupäevast, on Teenindustellimuse kaardil artiklitüübiks automaatselt Garantii, sama artikli oleku tüüp kandub edasi Töölehe kaartidele ning garantiitüüpi kuuluvad artiklit Töölehtedel ei kuulu arveldamisele. Garantii lõppu näeb ka aruandest Tuntud seerianumbrite aruanne.

Müügihind – Seadme müügihind, informatiivne väli. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Tuntud seerianumbri kaardiga, sisestub ühikuhind Arvelt (arve valuutas). Kui ettevõte ei ole seadet müünud või kui müügihinda ei teata, siis võib väli tühjaks jääda.

Ostuhind – Seadme ostuhind, informatiivne väli. Kui on tegemist Arvest automaatselt koostatud Tuntud seerianumbri kaardiga, sisestub väljale ostuhind Arvelt.

Tarnija – Tarnija koodi väli, Ctrl-Enter valikuga avaneb Kontaktide register.

Peaartikli seerianr. – Tuntud seerianumbri väli, Ctrl-Enter valikuga avaneb register Tuntud seerianumbrid. Kui avatud seadme kaart ehk Tuntud seerianumbri kaart on osa suuremast seadmest, siis saab väljale sisestada Seadme seerianumbri, mille osa antud seadme kaart on.

Viimane GSX päring – Informatiivne kuupäeva väli. Tegemist on Standard ERP paketis kasutatava väljaga, GSX on Apple loodud keskkond.

Aastahooldus teostatud – kuupäeva väli, Ctrl+Enter valikuga avaneb Kalendri aken. Tegemist on informatiivse väljaga, kuhu kasutaja saab sisestada kuupäeva, millal on aastahooldus või mõni muu hooldus teostatud. Väljal määratud kuupäeva on võimalik vaadata aruandest Tuntud seerianumbrite aruanne.

Järgmine hooldus – kuupäeva väli, Ctrl+Enter valikuga avaneb Kalendri aken. Tegemist on informatiivse väljaga, kuhu kasutaja saab sisestada kuupäeva, millal tuleks seadmele teostada järgmine hooldus. Väljal määratud kuupäeva on võimalik vaadata aruandest Tuntud seerianumbrite aruanne.

Lisainfo – kommentaari väljad, tegemist on informatiivsete väljadega ja lisainfo ridadele sisestatud info automaatselt edasi teistele kaartidele ei kandu.

VARUOSAD VAHELEHT

Varuosad vaheleht on informatiivne ning maatriksisse valitud artiklid ja artiklite kogused on nähtavad aruandest Tuntud seerianumbrite info, kui on aruande määramisaknas on tehtud valik: Varuosad.

Koosta menüü valikud:

  • Koosta uus – avaneb uus Tuntud seerianumbri ehk seadme kaart.
  • Koopia – koostatakse olemasolevast Tuntud seerianumbri kaardist koopiana uus Tuntud seerianumbri kaart. Kaart on vaikimisi salvestamata olekus.
  • Tööülesanne – Tuntud seerianumbri ehk seadme kaardilt on võimalik koostada Tegevuse kaarte, millel on automaatselt Tegevuse tüüp= Tööülesanne.

Operatsioonide menüü valikud:

Seerianumbri ajalugu – funktsiooni käivitamisel avaneb aruanne „Tuntud seerianumbri ajalugu“, aruandes on kuvatud kõik konkreetse seadmega seotud info – seadme omanik ehk klient, müügi kp, garantii lõpu kp, seotud lepingud, tegevuse kaardid, teenindustellimuse kaardid, töölehed ja töölehtedel kasutatud artiklid jne.

Ava link veebibrauseris – Kui väljal Pilt või Juhend on täidetud veebilehe URL, siis avaneb veebibrauser sõltuvalt sellest, kus lahtris parasjagu hiirekursor asub.

Detailide otsing – on seotud GSX päringutega ja on Standard ERP paketis kasutatav funktsioon (GSX on Apple loodud keskkond – Global Service Exchange).

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus