Avaleht> Kasutajatugi> Pilveteenus> Alustamine> Programmi sisenemisel ilmub teade: “Viimane tekstikoopia ebaõnnestus”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 09. mai 2023

Programmi sisenemisel ilmub teade: “Viimane tekstikoopia ebaõnnestus”

Teade võib ilmuda kasutaja töökohas, kui mingil põhjusel on selles arvutis on ootamatult katkenud ühendus serveriga. Soovitame teha järgnev toiming, et teatest vabaneda:

  1. Sulge Standard Books programm kasutaja arvutis.
  2. Leia Standard Books kataloog.
    2.1 Windows arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst Open file location” (eesti k. “Ava faili asukoht“).
    2.2. Mac arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst “Show original“. Leia fail “Standard Books.hdf“. Vajuta faili peal hiire parema klahviga ja vali “Show package content“.
  3. Leia fail nimega HANSA.HDB ja nimeta see ümber. Näiteks: HANSA_kuupäev.HDB
  4. Käivita Standard Books programm uuesti.
  5. Avaneb aken “Tere tulemast Standard Books’i“.
    Tee märge “Nõustun tingimustega” ja vajuta nupule “Võta ühendust serveriga“.
  6. Sisesta sinu ettevõttele eraldatud serverprogrammi IP-aadress ja Pordi number, ning vajuta nupule “Võta ühendust“.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

E-arvete hirmud ja võidud

23. juuli 2024

Riigi soov oleks juba järgmise… Loe edasi

Ehitusprojekti kuludest alati korrektne finantsülevaade Bauwisega!

19. juuli 2024

Ehitusprojektidega tegelejad teavad, kui oluline… Loe edasi

Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik!

19. juuli 2024

Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi