Leia vastused

Programmi sisenemisel ilmub teade: “Viimane tekstikoopia ebaõnnestus”Uuendatud 09. mai 2023

Teade võib ilmuda kasutaja töökohas, kui mingil põhjusel on selles arvutis on ootamatult katkenud ühendus serveriga. Soovitame teha järgnev toiming, et teatest vabaneda:

  1. Sulge Standard Books programm kasutaja arvutis.
  2. Leia Standard Books kataloog.
    2.1 Windows arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst Open file location” (eesti k. “Ava faili asukoht“).
    2.2. Mac arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst “Show original“. Leia fail “Standard Books.hdf“. Vajuta faili peal hiire parema klahviga ja vali “Show package content“.
  3. Leia fail nimega HANSA.HDB ja nimeta see ümber. Näiteks: HANSA_kuupäev.HDB
  4. Käivita Standard Books programm uuesti.
  5. Avaneb aken “Tere tulemast Standard Books’i“.
    Tee märge “Nõustun tingimustega” ja vajuta nupule “Võta ühendust serveriga“.
  6. Sisesta sinu ettevõttele eraldatud serverprogrammi IP-aadress ja Pordi number, ning vajuta nupule “Võta ühendust“.
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus