Sobiva teenuse valimiseks soovitame konsulteerida Telema esindajaga, kes selgitab võimalusi ja aitab sobiva teenuselepingu valida.
Telema EDISupplier
Müügiprotsessi toetav teenus, mille kaudu võimalik vahetada äripartneriga 2 dokumenti (tellimus+arve) või 4 dokumenti (tellimus+lähetus+tarnekinnitus+arve). Teenuse kasutamiseks tuleb kokku leppida oma äripartneriga, kellega on soov logistika dokumente elektrooniliselt vahetada. Loe seadistamisest SIIT
Telema eInvoicing
E-arvete saatmise teenus. Võimaldab saata Standard Booksist müügiarveid klientidele (Telema kaudu).
Loe seadistamisest SIIT
Telema EDIBuyer
Ostuprotsessi toetav teenus tarnijaga dokumentide vahetamiseks (ostutellimus + ostuarve). Eestis peamiselt kasutatav kaubakettidega Bauhof, Prisma, Selver, Rimi. Loe seadistamisest SIIT
Telema eInvoice Receiving
E-arvete vastuvõtmise teenus, kui on soov tarnijatelt ostuarveid elektrooniliselt Standard Booksis vastu võtta (ainult ostuarved). Telema kaudu saadud ostuarve jõuab Booksis “Tarnija e-arvete” registrisse, kus sellest saab edasi ostuarve koostada. Kasutajal puudub ostuarvetele ligipääs Telema internetikeskkonnas. Loe seadistamisest SIIT
Telema eFlow
Ostu- ja kuluarvete menetlemise kinnitusring. Kasutaja saab ligipääsu Telema internetikeskkonnale, kus kasutaja saab võtta vastu oma e-arved (PDF failidena digiteeritud) või aruandvate isikute kuluarveid käsitsi sisestada. Arve kulujaotus ja arve päise info liiguvad eFlowst Standard Booksi. Loe seadistamisest SIIT