Leia vastused

Uue lisaettevõtte lisamine (pilveteenuse kasutajale)Uuendatud 20. september 2022

Kasuta järgnevaid juhiseid, kui kasutad meie pilveteenust, st. andmed asuvad Excellenti pilveserveris.

Jälgi täpselt kirjeldatud samme, et vältida andmebaasi taastamise vajadust tekstikoopiast. (Tekstikoopiast andmebaasi taastamine toimub vastavalt teenuste hinnakirjale.)

NB! Enne, kui alustad järgnevate sammudega, välju programmist.
Sisene uuesti programmi suvalisse olemasolevasse ettevõttesse, kuid ära vaheta ettevõtet selle jooksul!
Nüüd jätka järgnevate sammudega.

Ettevalmistused:

  1. Teavita oma kolleege toimingu alustamisest. Samal ajal ei saa nad tööd teha.
  2. Tee varukoopia. Mine moodulisse Üldine -> Funktsioonid -> Ekspordid -> vali “Käivita serveris ajastatud tekstikoopia”. Käivita.
    Varu natuke aega tekstikoopia lõpetamiseks.

Järgmised sammud tee täpselt samas järjekorras:

  1. Sulge kõik aknad, va. Põhiaken.
  2. Mine moodulisse Tehnika, ava register “Programmiseadistus”. Vali operatsioonide(“hammasratta“) menüüst “Adminklient”. Ekraanile ilmub hoiatus, vajuta OK.
  3. Vali Põhiaknast ikoon “Ettevõte”. Avanenud väikses akna peal operatsioonide menüüst vali “Ava ettevõtete register”. Avanenud ettevõtete tabel näitab sulle, mis ettevõtted on praegu serverprogrammis loodud.
  4. Sisesta järgmisele vabale reale uus ettevõte, täida Kood ja Nimi.
    “Kood” peab olema unikaalne, ja kasutada tohib numbreid vahemikust 1 kuni 199.
    Kui oled uue(d) ettevõtted täitnud, siis vajuta “Salvesta“.
    NB! “TCP/IP aadress” ja “Port” peavad tühjaks jääma, nagu teistel ridadel. Kui näed, et TCP/IP või Port on täidetud, siis oled eelnevate sammudega eksinud.

Võimalik, et 6. punkti Salvestamise hetkel ühendus töökohaga korraks katkeb, sest serveprogramm hakkab ennast taaskävitama. Ekraanile võivad ilmuda erinevad teated, kuid need võid kõik sulgeda. Klientprogrammi võid sulgeda täielikult.

  1. Taaskäivita klientprogramm. Avanemisel peaks ettevõtete tabelis olema näha uut ettevõtet. Kui näed uut ettevõtet, jätka punktiga 9.

(8.  Vajalik ainult juhul, kui 7. punkti järel ei ole uut ettevõtet näha nimekirjas.
Sisene esimesse ettevõttesse, mis oli varasemalt olemas. Vali Põhiaknast ikoon Ettevõtted. Vali operatsioonide menüüst “Ava ettevõtete register”. Täida ära järgmisele vabale reale täpselt sama koodiga nagu eelnevalt serverprogrammis täitsid. Kõik lisatud ettevõtted peavad olema sama koodiga nii server- kui ka klientprogrammis.
NB! Klientprogrammis täida ära ka veerud TCP/IP ja Port, samamoodi nagu teiste ettevõtete järel eelnevatel ridadel. Salvesta ja taaskäivita klientprogramm. Kontrolli ka teiste kasutajate arvutites üle ja vajadusel teosta sama 8.-s punkt, see on vaja teha igas töökohas eraldi.)

9. Lisa uus loodud ettevõte ka globaalse kasutaja kaardile.
– Selleks sisene nimekirjas esimesse ettevõttesse, mine moodul Tehnika -> Registrid -> Globaalsed kasutajad.
– Ava oma nimega globaalse kasutaja kaart. Kui see puudub, siis koosta uus (loe juhiseid SIIT)
– Kui sinu nimega gloaablne kasutaja kaart oli loodud, siis ava see ekraanile. Kui kaardi tabelis on ettevõtete read tühjad, ei pea sa midagi lisama. Kui tabelis on täidetud ettevõtete read, siis lisa viimasele vabale reale uus loodud ettevõte.
– Kui muudatus tehtud, siis Salvesta globaalse kasutaja kaart ning siis välju programmist.

10. Käivita programm uuesti ning vali sisenemise aknas “Jäta“.
Seejärel avaneb “Vali ettevõte” aken, kus vali nimekirjast uus ettevõte ja sisene.Sisene uude ettevõttesse ja saad alustada algseadistuste importimist ning seejärel andmete sisestamist. NB! Enne kui hakkad uusi algandmeid sisestama, impordi kindlasti algseadistused.

11. Importida saad programmiga kaasas olevad algseadistused. Selleks vali moodul Üldine -> Funktsioonid -> Impordid -> Automaatne.
Leia nimekirjast “Algseadistused.txt” fail ja impordi. Loe algseadistuste importimisest täpsemalt SIIT
Peale importimist võib serverprogramm veelkord teha automaatse taaskäivituse.

Vaata ettevõtte lisamise teemal ka veebiseminari: VIDEO

Kui sa pole kindel nende toimingute läbiviimises, siis kasuta konsultandi abi. Saada vastav soov e-mailiga info@excellent.ee või helista tel. 669 1111

 

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus