Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Registrid> Teenindustellimused> Kuidas sisestada Teenindustellimust?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. mai 2022

Kuidas sisestada Teenindustellimust?

Teenindustellimused sisestatakse moodulisse Hooldusteenindus (Müügiteenindus). Kõik Hooldusteeninduse moodulis tehtavad operatsioonid saavad alguse Teenindustellimuste registrist. Kui mingi toode parandusse võetakse, tuleb siia registrisse sisestada kaart, millelt on näha, mis tootega on tegemist ja milliseid töid täpselt teha vaja on. Parandustöid võidakse teostada kas töökojas või Kliendi juures. Teenindustellimuse alusel võetakse toode teeninduslattu (kui töid teostatakse parandustöökojas). Teenindustellimusest koostatava Töökäsuga saab tehnik informatsiooni teostatavate tööde kohta. Teenindustellimus on aluseks Arve koostamisel ning parandatavate toodete teeninduslaost välja kirjutamisel ja Kliendile üleandmisel.

Teenindustellimusi saad sisestada otse Teenindustellimuste registrisse, valides sirvimise aknas Koosta menüüst > Uus teenindustellimus.

Vaata täpsemalt teenindustellimuse sisestamise juhendit (lk 35): PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Excellent Business Forum 2025 – päev, mis andis uusi mõtteid ja julgust muutusteks

29. aprill 2025

24. aprillil… Loe edasi

Lihtne andmete liikumine Make.com abil!

28. aprill 2025

Standard Booksil on nüüd liidestus… Loe edasi

Korvpalliklubi Viimsi ja Excellent Business Solutions alustasid koostööd, mis ühendab spordi ja tehnoloogia!

28. aprill 2025

2025. aasta… Loe edasi