Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Hooldusteenindus> Registrid> Teenindustellimused> Kuidas sisestada Teenindustellimust?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. mai 2022

Kuidas sisestada Teenindustellimust?

Teenindustellimused sisestatakse moodulisse Hooldusteenindus (Müügiteenindus). Kõik Hooldusteeninduse moodulis tehtavad operatsioonid saavad alguse Teenindustellimuste registrist. Kui mingi toode parandusse võetakse, tuleb siia registrisse sisestada kaart, millelt on näha, mis tootega on tegemist ja milliseid töid täpselt teha vaja on. Parandustöid võidakse teostada kas töökojas või Kliendi juures. Teenindustellimuse alusel võetakse toode teeninduslattu (kui töid teostatakse parandustöökojas). Teenindustellimusest koostatava Töökäsuga saab tehnik informatsiooni teostatavate tööde kohta. Teenindustellimus on aluseks Arve koostamisel ning parandatavate toodete teeninduslaost välja kirjutamisel ja Kliendile üleandmisel.

Teenindustellimusi saad sisestada otse Teenindustellimuste registrisse, valides sirvimise aknas Koosta menüüst > Uus teenindustellimus.

Vaata täpsemalt teenindustellimuse sisestamise juhendit (lk 35): PDF

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pilvetarkvara, mis lõpetab topeltsisestuse ja annab selge ülevaate!

13. mai 2025

Standard Books on… Loe edasi

E-arvete uus ajastu – kas sinu ettevõte on valmis?

13. mai 2025

Loe edasi

Standard Books sinu taskus: miks loodi Excellent Portal ja kellele see mõeldud on?

08. mai 2025

Tänapäeva tööelu… Loe edasi