Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 04. mai 2023
Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”
Kui sisestad Müügiarvete moodulisse Laekumist ja laekumise kaardi salvestamisel ilmub teade:
“Tellimuse nr puudub” või “Tellimust ei eksisteeri“, siis kontrolli Müügihalduse moodulis seadistust “Ettemaksud“.
Eemalda valik “Kasuta müügitellimuse numbrit ettemaksuarvel” juhul kui:
– sa müügitellimusi üldse ei kasuta;
või
– soovid samale tellimusele koostada mitmes osas ettemaksu laekumist.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Kliendilt saadud ettemaksu laekumise käibemaksu arvestamine
Laekumise kinnitamisel ilmub teade: “Liiga suur summa”
Laekumise sisestamisel ilmub teade “See müügiarve on juba laekumisele asetatud”
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi