Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tarnija puudub või on suletud”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 07. oktoober 2025

Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tarnija puudub või on suletud”

Teade viitab sellele, et e-arve on saabunud tarnijalt, keda ei õnnestunud sinu Standard Books tarnijate registrist tuvastada.

Ava tarnija e-arve kaart ekraanile, mine vahelehele “Meie andmed”.
Tarnija” lahtris vali (ctrl+enter) õige tarnija, kui see eksisteerib. Kui sellist tarnijat ei eksisteeri veel, siis saad kohe teha uue kaardi, vajutades nupule “Uus”. Uue tarnija andmete automaatseks täitmiseks saad kasutada Äriregistri (RIK) päringut (loe sellest SIIT).

Salvesta tarnija e-arve. Nüüd saate koostada ostuarve

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Pane enda turismiettevõtte tööprotsessid tööle: digitaliseerimine ja automatiseerimine Standard Booksi abil!

12. november 2025

Turismis on tempo… Loe edasi

2025 NIPINURK

01. november 2025

Novembri nipinurk Kuidas… Loe edasi

Excellent Business Solutions Eesti AS on ISO sertifitseeritud

16. oktoober 2025

Kui ettevõte on… Loe edasi