Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Alustamine
- Excellent Portal – aktiveerimine ja seadistamine
- Pilveserveri ja majutusteenuse kasutamise tingimused
- Mac arvutis ilmub programmi käivitamisel veateade “NSLocationRange(rwn,drows)==false”?
- Nõudmised riistvarale ja tehnilised tingimused serverile ja arvutivõrgule
- Millised pordid peavad olema avatud, et e-teenused ja serveriga ühendus toimiks?
- Programmi sisenemisel ilmub teade: “Viimane tekstikoopia ebaõnnestus”
- Millised tingimused peavad olema täidetud üle interneti töötamiseks?
- Millised on Interneti Kaugkasutuse tehnilised tingimused?
- Uuendasime versiooni, kontoris kasutajad saavad andmetele ligi, aga 1 kasutaja töökoht ei asu kontoris, ja see ei saa ühendust. Mis võib põhjuseks olla?
- Mis porte programm kasutab, mida tulemüüris avada on vaja?
- Mis on Cloud Node?
- TÖÖKOHA EHK KLIENTPROGRAMMI PAIGALDAMINE Apple Mac OP.SÜSTEEMIGA ARVUTIS (meie pilveteenuse kasutajale)
- Pilveteenuse eelised
- Mida sisaldab Excellenti pakutav pilveteenus?