Leia kiirelt!

SEADISTUSED E-MAILIDE SAATMISEKS OTSE PROGRAMMISTUuendatud 13. mai 2015

Programmist on võimalik saata e-maile, nii üksiku kirjana või ka arveid ja pakkumisi. Sisseehitatud e-mailide funktsioon toimib nn. e-maili klientprogrammina.
Kui kasutad Excellenti pilaveteenust, siis e-mailid saadetakse peale seadistusi läbi Excellenti SMTP serveri, mitte enam oma ettevõtte SMTP serverist.

Eeldused e-mailide saatmiseks otse programmist:

- Standard Books paketis peavad näha olema moodulid “Kliendihaldus” ja "E-mail ja kaustad". Enterprise või Standard ERP paketis moodulid “Väline e-mail” ja “E-mail ja kaustad”. Kui sa neid mooduleid ei näe valikus, siis pöördu meie müügikonsultandi poole myyk@excellent.ee
- Kui kasutusel on firma oma server, mitte pilveteenus, siis teie ettevõtte administraatoril on vaja serverarvutis seadistada õigused määratud SMTP pordile päringud saata. Excellenti pilveteenuse kasutajatel on tehtud automaatselt Excellenti administraatori poolt.

Kontrolli olulisemad seadistused:

Seadistused saad teha ka oma töökohas klientprogrammis.

1. “E-mail ja kaustad” moodul - Seadistused - Emaili SMTP server.
Olulised väljad: "SMTP serveri aadress" ja "Port". Kui kasutad oma serverarvutit, siis küsi õiged andmed oma ettevõtte IT tugiisiku käest. 

Kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis märgi SMTP aadressiks:  smtp2.excellent.ee
Märgi Port 587 
Kasutaja ja Salasõna täida ainult juhul, kui e-maili teenuse pakkuja nõuab.

2. Isikutel peab olema aktiveeritud Postkast. Kontrolli, kas Põhiaknas avaneb ikoon Postkast. Loe postkasti/ lisapostkasti loomise kohta SIIT

3. Isiku kaardil (Üldine moodul - Isikud) peab olema märgitud e-maili aadress.
Kui oled seadistanud ka Globaalse kasutaja (Tehnika moodulis), siis lisa e-maili aadress ka sellele kaardile.

4. “E-mail ja kaustad” moodul - Seadistused - “E-maili ja kaustade seadistused”. Märkida linnuke “Lukusta ja saada e-mailid automaatselt”.

5. “E-mail ja kaustad” moodul - Seadistused - Gateway seadistused. Märkida valik “Aktiveeri” ja päringute intervall sekundites (näiteks, 360).

6. Peale seadistusi on vajalik serverprogrammi ja serverarvuti restart.
Pilveteenuse kasutaja saab taaskäivituse ise teha selle järgi: JUHIS

7. Sinu firma e-maili veebiteenuse pakkuja DNS serverisse tuleb lisada SPF kirje, mis lubaks e-maile soovitud serverile edastada. Palun pöördu selles osas abi saamiseks oma ettevõtte IT tugiisiku või e-maili teenusepakkuja poole. Loe täpsemalt, mida teha on vaja nendest artiklitest: JUHIS1 või JUHIS2

E-mailide saatmine:
E-maili saatmisel otse programmist märgi e-maili päises linnuke “Saadetud” ja Salvesta. E-maili saatmise hetkeseisu näed kui avad e-maili akna ja operatsioonide(“rattakese”) menüüst valid “Ajalugu”.

NB! Soovitame (näiteks 1 x kuus või 1 x kvartalis) kontrollida, et e-mailid on välja saadetud ega pole jäänud järjekorda ootele (moodul "E-mail ja kaustad" - register "Saatmisel e-mailid"). E-mailid võivad saatmata jääda, kui saaja e-maili aadress on valesti sisestatud või on e-maili saatmise hetkel programmis e-maili seadistused valesti täidetud.

______
Vaata ka e-mailide seadistamise ja kasutamise veebiseminari VIDEOT

Märksõnad: