Leia kiirelt!

SEADISTUSED E-MAILIDE SAATMISEKS OTSE PROGRAMMISTUuendatud 27. mai 2021

Programmist on võimalik saata e-maile, nii üksiku kirjana või ka arveid ja pakkumisi. Sisseehitatud e-mailide funktsioon toimib nn. e-maili klientprogrammina.
Kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis e-mailid saadetakse läbi Excellenti SMTP serveri, mitte oma ettevõtte SMTP serverist. Järgnevad juhised on Excellenti pilveteenuse kasutajale.

SEADISTUSED

Seadistused saad teha oma arvuti töökohas Standard Books klientprogrammis.

1. “E-mail ja kaustad” moodul – Seadistused – “E-maili SMTP server“.
SMTP serveri aadress – kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis märgi SMTP aadressiks:  smtp2.excellent.ee
Port – sisesta pordi number 587
SMTPS  ei ole Excellenti teenuse puhul vaja kasutada. Tuleb märkida ainult, kui kasutatakse porti 465.
Kasutaja ja Salasõna – täida ainult juhul, kui sa ei kasuta Excellenti SMTP serverit ning sinu e-maili teenuse pakkuja nõuab.

2. Isikutel peab olema aktiveeritud Postkast. Kontrolli, kas Põhiaknas avaneb ikoon Postkast. Loe postkasti/ lisapostkasti loomise kohta SIIT

3. Isiku kaardil (Üldine moodul – Isikud) peab olema märgitud e-maili aadress.
Kui oled seadistanud ka Globaalse kasutaja (Tehnika moodulis), siis lisa e-maili aadress ka sellele kaardile.

4. “E-mail ja kaustad” moodul – Seadistused – “E-maili ja kaustade seadistused”.
Märgi linnuke “Lukusta ja saada e-mailid automaatselt”.

5. “E-mail ja kaustad” moodul – Seadistused – “Gateway seadistused“. Märgi valik “Aktiveeri” ja päringute intervall sekundites (näiteks: 360).

6. Peale seadistusi on vajalik serverprogrammi ja serverarvuti restart.
Pilveteenuse kasutaja saab taaskäivituse ise teha selle järgi: JUHIS

7. Sinu firma e-maili veebiteenuse pakkuja DNS serverisse tuleb lisada SPF kirje, mis lubaks e-maile soovitud serverile edastada. Palun pöördu selles osas abi saamiseks oma ettevõtte IT tugiisiku või e-maili teenusepakkuja poole. Loe täpsemalt, mida teha on vaja nendest artiklitest: JUHIS1 või JUHIS2

E-MAILIDE SAATMINE:

E-maili saatmisel otse programmist märgi e-maili päises linnuke “Saadetud” ja Salvesta. E-maili saatmise hetkeseisu näed kui avad e-maili akna ja operatsioonide(“rattakese”) menüüst valid “Ajalugu”.

NB! Soovitame (näiteks 1 x kuus või 1 x kvartalis) kontrollida, et e-mailid on välja saadetud ega pole jäänud järjekorda ootele (moodul “E-mail ja kaustad” – register “Saatmisel e-mailid“). E-mailid võivad saatmata jääda, kui saaja e-maili aadress on valesti sisestatud või on e-maili saatmise hetkel programmis e-maili seadistused valesti täidetud.

__
Vaata ka e-meilide seadistamise ja kasutamise veebiseminari VIDEOT

Kui kasutad Standard ERP paketti, siis vajad mooduleid “Väline e-mail” ning “E-mail ja kaustad”. Kui need sinu moodulite valikus puuduvad, võta ühendust myyk@excellent.ee

Märksõnad:
Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus