Leia vastused

SEADISTUSED E-MAILIDE SAATMISEKS OTSE PROGRAMMISTUuendatud 10. august 2023

Programmist on võimalik saata e-maile, nii üksiku kirjana või ka arveid ja pakkumisi. Sisseehitatud e-mailide funktsioon toimib nn. e-maili klientprogrammina.
Kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis e-mailid saadetakse läbi Excellenti SMTP serveri, mitte oma ettevõtte SMTP serverist. Järgnevad juhised on Excellenti pilveteenuse kasutajale.

SEADISTUSED

Seadistused saad teha oma arvuti töökohas Standard Books klientprogrammis.

1. “E-mail ja kaustad” moodul – Seadistused – “E-maili SMTP server”.
SMTP serveri aadress – kui kasutad Excellenti pilveteenust, siis märgi SMTP aadressiks:  smtp2.excellent.ee
Port – sisesta pordi number 587
SMTPS  ei ole Excellenti teenuse puhul vaja kasutada. Tuleb märkida ainult, kui kasutatakse porti 465.
Kasutaja
ja Salasõna – täida ainult juhul, kui sa ei kasuta Excellenti SMTP serverit ning sinu e-maili teenuse pakkuja nõuab.


2. Isikutel peab olema aktiveeritud Postkast.
Kontrolli, kui kasutaja oma nimega siseneb programmi, kas Põhiaknas avaneb ikoon Postkast.
Kui kasutajale on seadistatud postkast, siis kasutaja logib enda kasutajanimega sisse ja isik saab e-maile saata enda nime alt Põhiakna postkastist. Postkastis on näha kõik kasutaja poolt saadetud e-mailid. Loe postkasti/ lisapostkasti loomise kohta SIIT

3. Seo kasutajaga e-maili aadress.
3.1. Kui sul on seadistatud globaalne kasutaja (Tehnika moodul > Globaalsed kasutajad), siis lisa e-maili aadress sellel kaardile, lahtrisse “E-maili aadress” (NB! mitte “Sisenemise e-mail“). Globaalse kasutaja kaardile sisestatud e-maililt saab saata kirju kõikides ettevõtetes, mis asuvad samas andmebaasis.

3.2. Kui globaalne kasutaja pole seadistatud või soovid erinevatest ettevõtetest saata erinevatelt e-maili aadressitelt, siis sisesta e-maili aadress Isiku kaardile: Üldine moodul > Isikud > vaheleht “Müük” > lahter “E-mail” (NB! mitte “Sisenemise e-mail”).
Täida isiku kaart igas ettevõttes eraldi, millest sa e-maile saata soovid.

3.3 Kui sa soovid, et kasutaja poolt saadetud e-mailid läheksid välja firma üldaadressilt (näiteks: info@firma.ee) aadressilt, siis järgi neid juhiseid SIIT


4. “E-mail ja kaustad” moodul – Seadistused – “E-maili ja kaustade seadistused”.
Märgi linnuke “Lukusta ja saada e-mailid automaatselt”. Tee see seadistus igas ettevõttes eraldi, millest sa e-maile saata soovid.

5. “E-mail ja kaustad” moodul – Seadistused – “Gateway seadistused“. Märgi valik “Aktiveeri” ja päringute intervall sekundites (näiteks: 360).

6. Peale seadistusi on vajalik serverprogrammi ja serverarvuti restart.
Pilveteenuse kasutaja saab taaskäivituse ise teha nii: JUHIS

7. Sinu firma e-maili veebiteenuse pakkuja DNS serverisse tuleb lisada SPF kirje, mis lubaks e-maile soovitud serverile edastada. Palun pöördu selles osas abi saamiseks oma ettevõtte IT tugiisiku või e-maili teenusepakkuja poole. Loe täpsemalt, mida teha on vaja nendest artiklitest: JUHIS1 või JUHIS2

E-MAILIDE SAATMINE:

E-maili saatmisel otse programmist märgi e-maili päises linnuke “Saadetud” ja Salvesta. E-maili saatmise hetkeseisu näed kui avad e-maili akna ja operatsioonide(“rattakese”) menüüst valid “Ajalugu”.

NB! Soovitame (näiteks 1 x kuus või 1 x kvartalis) kontrollida, et e-mailid on välja saadetud ega pole jäänud järjekorda ootele (moodul “E-mail ja kaustad” – register “Saatmisel e-mailid“). E-mailid võivad saatmata jääda, kui saaja e-maili aadress on valesti sisestatud või on e-maili saatmise hetkel programmis e-maili seadistused valesti täidetud.

__
Vaata ka e-meilide seadistamise ja kasutamise veebiseminari VIDEOT

Kui kasutad Standard ERP paketti, siis vajad mooduleid “Väline e-mail” ning “E-mail ja kaustad”. Kui need sinu moodulite valikus puuduvad, võta ühendust myyk@excellent.ee

 

 

(e-mailide saatmine, e-maili seadistamine, mailide seadistus)

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus