Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 09. mai 2023
Programmi sisenemisel ilmub teade: “Viimane tekstikoopia ebaõnnestus”
Teade võib ilmuda kasutaja töökohas, kui mingil põhjusel on selles arvutis on ootamatult katkenud ühendus serveriga. Soovitame teha järgnev toiming, et teatest vabaneda:
- Sulge Standard Books programm kasutaja arvutis.
- Leia Standard Books kataloog.
2.1 Windows arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst “Open file location” (eesti k. “Ava faili asukoht“).
2.2. Mac arvutis: vajuta programmi ikoonil hiire parema klahviga ja vali menüüst “Show original“. Leia fail “Standard Books.hdf“. Vajuta faili peal hiire parema klahviga ja vali “Show package content“. - Leia fail nimega HANSA.HDB ja nimeta see ümber. Näiteks: HANSA_kuupäev.HDB
- Käivita Standard Books programm uuesti.
- Avaneb aken “Tere tulemast Standard Books’i“.
Tee märge “Nõustun tingimustega” ja vajuta nupule “Võta ühendust serveriga“. - Sisesta sinu ettevõttele eraldatud serverprogrammi IP-aadress ja Pordi number, ning vajuta nupule “Võta ühendust“.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Klientprogrammi andmebaasifaili ümbernimetamine ja serveriga ühendumine (Windows)
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi