Uuendatud 26. märts 2024
Tegin pangas tarnijale ettemaksu ülekande, aga pangaväljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi ostuarve numbriga?
Kui oled importinud pangaväljavõtte ja Standard Books on sidunud ettemaksu summa mõne teise laekumata arvega, siis kasuta seadistust:
moodul Müügiarved > Seadistused > Tasumise seadistused.
Märgi valik “Loe ettemaksuks”.
Peale linnukese märkimist hakkab programm edaspidistel importimistel lugema ülejäävat summat (või kui seotavat arvet ei tuvastata) tasumise kaardil kui ettemaksu tarnijale.
Vaata ka veebiseminari salvestust pangaväljavõtte importimise kohta: VIDEO
Postitused samal teemal
- Kuidas saan eksportida tasumise xml faili?
- Tasumise panka saatmisel ilmub teade: “Vale IBAN” või “Puudub IBAN”
- Kuidas kajastada kaardimakse tasumisi?
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad tasumised töötlemata kannete registrisse
- Kuidas müügiarvete ja ostuarvete sirvimise nimekirjas leida viimased arved? (sh. Tasumisel ja Laekumisel)
- KUIDAS OSTUARVE TASUMIST PANKA SAATA (kasutades Gateway teenust)?
- Kas panka saadetud tasumised saab Booksis automaatselt kinnitada?
- Tasumise kinnitamisel ilmub teade: “Panga kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist” või “Kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist”
- Kuidas panka saata üks maksekorraldus sama tarnija mitme ostuarve kohta?
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- COOP PANGA PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (näiteks Luminor Pank)
- Kuidas sisestada tasumist valuutas?
- Booksist panka saadetud tasumisel on selgituses inglise keeles “Invoice no…”, mitte “Arve nr…”
- KUIDAS SISESTADA TARNIJALE TASUTUD ETTEMAKS?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Kaarti ei saa salvestada. Tasutud summa … on suurem, kui arve summa . Kui soovid seda summat tasuda, konteeri see … ettemaks.”
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”
- Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
- Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
- Programm on ise muutnud tasumise dokumendi kuupäeva, miks?
- Kuidas tasumist uuesti panka saata?
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Tasumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Kuidas vältida, et ma tasumisele sama ostuarve numbrit mitu korda ei valiks?
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Tasumise sisestamisel ilmub teade “See ostuarve on juba tasumisele asetatud”
- Pangafaili importimisel tekivad tasumised Töötlemata Kannete registrisse, kuigi Tasumiste registris on need juba olemas?
- Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg
- Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?
- Tarnijale tehtud ettemaksult käibemaksu arvestamine
- Kuidas koostada tasumist tuleviku kuupäevaga?
- Mida tähendavad erinevad värvid Tasumiste sirvimise aknas?
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Mida teha, kui pangaväljavõtte impordiga tekivad tasumised topelt?
- Kuidas näen, millised päringud on toimunud pangaliidese kaudu?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- KUIDAS SISESTADA UUT TASUMIST?
- Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?
- KUIDAS PANGAST TASUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Tasumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Kuidas vormistada ettemaksu tagastus tarnijalt?
- Kas programm võimaldab koostada tasumised valmis automaatselt, vastavalt tasumistähtajale?
- Milleks on tasumisel linnuke “Tellitud”?
- Programm ei luba sisestada tarnijale ettemaksu tasumisena, ilmub teade “Sisesta arve number”?
- Kui kustutan tasumisel rida, siis rida ei kustu vaid ilmub reale punane joon?
- Ostuarvele koostati ekslikult tasumine. Kuidas õigesti parandada?
- Kuidas lisada juba kinnitatud tasumisele teenustasu?
- Kuidas kajastada programmis topelt tasumist?
- Mis erinevus on tasumise rea peal valikul “Lisa teenustasu” ja tasumise I.osal “Teenustasu”?
- Ostuarve seoti ekslikult vale ettemaksuga, kuidas parandada?
- Miks programmist Tasumisi eksportides tekib tühi fail?
- Miks tasumiste faili ei õnnestu internetipanka laadida, ilmuvad veateated?
- Kas tasumiste saatmine internetipanka on tasuline?
- Tarnijale on registreeritud ettemaks Tasumisena, kuid seda tasumist ei ole näha, kui valida ostuarve peal Operatsioonide menüüst “Seo ettemaksuga”?
- Kuidas lisada Tasumisele teenustasu?
- Mida teha siis, kui Tasumise kinnitamisel annab programm teate: Vale kuupäev?
- Ostuarve ei ilmu Tasumisel Ctrl+Enteriga valides tasumata arvete nimekirja aknasse. Hetkeseisu aruanne ostuarve Operatsioonid menüüs näitab, et tegemist on sularahaarvega, kuigi ei peaks.
- Kuidas tühistada Tasumist?
- Kui soovisin tasumist kinnitada, ütleb “Arve tasumine on keelatud”.