Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 29. mai 2023
Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?
Standard Books programmist saadetavad e-arved sisaldavad automaatselt ka viitenumbrit. Kui saadad e-arveid, siis mõnel erandjuhul (näiteks: Teliale), siis viitenumbrit e-arvega ei nõuta.
Kui saadad e-arveid kliendile, kes arvel viitenumbrit ei vaja, siis toimi järgnevalt:
1. ava Müügiarvete moodulis register Kontaktid ja leia kliendi Kontakti kaart, kellele e-arvet saadad;
2. Kontakti kaardi vahelehel “Ettevõte” vajuta “Reg.nr. 2” lahtris tühik (siin väljal ei tohi viitenumbrit ega midagi muud);
3. salvesta Kontakti kaart.
Kui järgmine kord saadad e-arveid sellele kliendile, siis viitenumbrit kaasa ei lähe.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Mis loogikaga täidab programm müügiarve peal lahtri “Viitenumber”?
Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi