Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
Uuendatud 22. november 2018
E-arved ei jõua Luminor panka?
Luminor panka on võmalik e-arveid saata, kuid e-arvete saatmise seadistamisel tuleb teha erandid. E-arvete põhiseadistuste jaoks kasuta üldist e-arvete seadistamise juhendit SIIT.
Kui aga sinu klient soovib e-arveid saada Luminor panka, siis on seadistustes erisused.
1) Kontakti (kliendi) kaardil tuleb lahtrisse “Arveldusarve” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada ettevõtte reg.nr.
2) Kui tegemist on eraisikuga, siis kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Reg.nr1” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada isikukood.
3) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “IBAN” (vahelehel “Kontod”) sisestada kliendi arveldusarve number.
4) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Pangakood” (vahelehel “Kontod”) valida nimekirjast Luminor panga kood (kasuta Ctrl+Enter). Veendu, et eelnevalt oleks Luminor pank lisatud moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad. Luminori panga kaardil peab olema kindlasti täidetud Luminori BIC/SWIFT.
Standard Booksi versiooniuuendus, kevad 2024
22. aprill 2024
Standard Booksil on valminud uus versioon… Loe edasi
Willenbrock Baltic OÜ: tööleheveebi abil seadmete teenindusprotsessid ülevaatlikuks!
18. aprill 2024
Raske- ja laotehnika edasimüüja Willenbrock… Loe edasi
Flow Finance’i jaoks on Standard Books alati esimene valik
18. aprill 2024
Raamatupidamisteenust pakkuva Flow Finance´i jaoks… Loe edasi